Livet är en bergochdalbana.

Livet består av mot och framgångar. Så är det bara.
Och för er som inte visste om det så tappade jag bort min plånbok igår! Jag glömde den av misstag på bussen. Jo tack, jag är slarvig, dock var detta första gången i mitt liv.
Hur som helst så har jag pratat med Jossan idag som ska dansa folkdans inför massor av människor idag! Hoppas verkligen att det går bra för henne!
Förhoppningvis ska vi träffas imån. Snodde en bild på henne från hennes blogg, hoppas det var okej;)

Bilden är nog rätt gammal, men hon är så himlans söt på denna!


Kommentarer
Postat av: jossan

Haha... vilken bild!! tusen år sedan!!!

Vi ses i morgon =)

Ringer dig då... ska sova nu så jag orkar inte ringa "/

Puss <3

2009-12-02 @ 22:30:33
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0