Studietid

Nu sitter jag i skolan på studietid. Vi har nästan fyra timmar i veckan att lägga på plugg och sådant som man ligger efter i. Jag ska strax läsa igenom svenska-läxan och gå och prata spanska med min spansk-lärare. Fast jag kände för att blogga lite först! Har inte tagit någon outfit-bild och känner att jag inte kan ställa mig och göra det mitt i klassrummet heller, haha! Då tycker folk säkert att man är helknäpp!
Förresten vill jag tipsa om en bokserie som jag har börjat läsa

Dead until dark heter första boken i serien. Serien heter Southern east vampire, men är också känd som "SookieStackhouse-serien" eller True Blood, som tv serien heter.
Jag tycker böckerna är lika bra, om inte bättre än serien, och absolut läsvärda!
Hoppas (och tror) att jag kommer få resten av alla böcker i julklapp, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0