Tikei!

Jag har spenderat flera timmar denna helgen på att läsa om tikei! Sjukt, men jag blev så såld. Detta sminkmärket verkar vara något för mig!
Och gissa vad världens underbaraste mamma just gjorde? Beställde hem prover, så att jag kan se vilken färg på foundation som passar mig bäst! ( Och för att se ifall produkten i fråga är bra ) . Förresten gör jag paranteser hela tiden.. skitsamma.
Sminket är billigt, och består av endas mineraler! Det är bättre för huden än t.ex I.D och flera andra kända mineralmärken.
Har jag tur kommer "tomten" med ett startkit från tikei! Någon mer än jag som verkligen längtar efter julen?

För 600 kronor får man en hel del!

Proverna man kan köpa kostar 10 kr styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0