VÅRKOLLEKTION!

Åh, så mycket fint det finns! Nästan så att jag (som hatar värme) börjar längta till sommaren.
Detta är de saker jag tyckte mest om:

Känns som att man inte klarar sig utan en jeansjacka detta året!



Stor mys-tröja

Älskar trekvartsärmat!

Jättesöt blus!

Denna bikini-överdelen hade inte suttit fel, ( även om jag har tjugo stycken..)

Sen min älskling! Denna ska jag ha, så är det bara!



En hel del fina bh:ar. Jag får verkligen en sån där känsla av att jag MÅSTE beställa, haha. Får ni så någon gång? Samtidigt vet jag att jag måste spara mina pengar, för min mobil pajar snart..
Och alla saker jag lade upp skulle sammanlagt ha kostat 1200 typ, är inte det mycket för pengarna???
Åh, jag vill ha... Hoppas inte allt tar slut på en gång, som det alltid gör..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du verkar va mongolid som säger att en "diet" som säger att man ska utesluta kolhydrater är "sjuk". Har du ens prövat? Annars kan du inte ha någon åsikt om den förhelvete. Blir så jäkla sur eftersom man faktiskt mår jäkligt bra utan kolhydater (OBS! Försök mer än 2 dagar). De jag vet håller på med LCHF & GI (däribland jag) säger att de aldrig mått bättre, de blir piggare och GÅR NER I VIKT!!!

2009-12-29 @ 15:51:55
Postat av: Anonym

OCH jag brukar slurpa i mig grädde och jag mår hur bra som helst och fortsätter gå ner i vikt ;) du borde pröva.

2009-12-29 @ 16:38:20
Postat av: Mango

stor myströjan var superfin!

2009-12-29 @ 21:46:43
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: cäärroow

myströja - gillar't

rosa tröjan innan det - gillar't

klänningen - SPPPYYYYYYYRRRRR !!!!!!!!!!!!!!

2009-12-29 @ 22:13:25
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0