hungrig.

Nu sitter jag i min soffa, med älskling sovandes i knät. Han är för söt! Någon som är nyfiken på att få se en bild på hur hans hår blev?
Ska jag vara ärlig så kan jag säga att det inte var jag som klippte, men färgade gjorde jag allt.



För att få färgen på topparna rosa/lla
*Detta är alltså om hela håret är blekt, och ska ändra färg, fast inte allt .
Då sätter man tejp, vi tog silvertejp, på de ställen där man vill ha den blonda färgen kvar.
Sen får man trixa en del för att få in den nya färgen överallt. När den ( i detta fallet svart) är utsköljd så sätter man bara i nästa färg. Låter lite snurrigt, men bra blev det!
Idag vaknade jag helt mosad. Stefan på ena sidan och Carro på den andra. Skoj har vi haft i alla fall, mellan tårarna.
Efter frukosten bar det av till vikinga- marknaden, i kungälv. Hittade bara en topp, som jag inte vet om jag gillar riktigt eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0