Anonym,

Fick en fråga från "anonym" ( vem är du??:))
Som blev fundersam eftersom att jag skrev lillebror. Alltså - någon som känner mig.
Jag har bara en lillasyster egentligen. Men eftersom att min kusin bor här, och har gjort lite till och från i över ett år så kallar jag honom för lillebror. Och jag anser att folk som inte står mig väldigt  nära och som jag kan lita på inte har med det att göra.

Nu ska jag strax äta pannbiff ( blööööööööö ) och potatis, kokt potatis. (blää). Sen ska jag äta prinsesstårta;)

( Hunni, vi ska på bio till helgen:D:D:D, lääängtar!!)

Kommentarer
Postat av: Pariiaa

Hahah oj glömde skriva namn men d va jag xD

2009-11-27 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0