Plugg!

Det är lördag, och typ kväll dessutom. Istället för att vara med min pojkvän, eller något annat roligt så ska jag faktiskt börja plugga nu. Känns sådär kul, men sånt är livet. Har man en miljon saker att göra som man har skjutit upp till de sista veckorna så är det bara att börja!
Jag har upptäckt att man blir beroende av sodastreamat vatten + svartavinbärsaft. MUMS!
Filmen igår var underbar, jag verkligen älskar Twilight serien. Funderar på att köpa en mp3/mp4 nu så att jag kan lyssna på ljudböckerna. På engelska självklart! Översättningar blir aldrig lika bra.
Men nu ska jag spela riksdax! ( Samhällskunskapsprov på tisdag).

Kommentarer
Postat av: JHH

Jag tror du kommer klara ditt skolarbete om du bara börjar :) då kommer det gå fort :)

2009-11-29 @ 16:09:44
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0