Trött. Stressad. Trött.

Ja, somliga dar är bättre än andra. Men jag tror att matteprovet gick bra hur som helst! Trots att jag kom på igårkväll att jag hade åtta sidor  att göra till idag för att ens klara provet. Det kändes buslätt, så antagligen gjorde jag massa fel;)
Outfit, frisyr och speciellt "facelook" idag är "jagärtrött-låtmigvara" Haha nä, men jag skippade 20 lagar foundation och tog 1 istället. Och ingen kajal, utan bara mascara.
Sen så tog jag mina nya jeanstighs. Så sjukt sköna! Och mysigaste tröjan. Håret i en slarvig toffs.
Ibland får man slaffsa. Who cares:*^


Vill mysa med hunnnibunnii .. <33
Har massa plugg att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0