Fredag den trettonde...

Fredag den 13:de är faktiskt min ÄLSKLINGS dag. Min och Min Älsklings dag hur som helst.
Vi blev tillsammans fredag den 13:de februari.
På samhällskunskapen har vi ett konstigt system. Alla får ett prov med ett nummer på , så ska man komma ihåg vilket nummer man hade. Läraren gör så för att det ska bli 100% rättvis rättning, skitbra.
Hur som helst fick jag prov nummer 13.
Åhnej. Var min första tanke.  Fast sen kom jag på att det var dagen då det blev jag o Stefan. Jag borde ha fått Vg åtminstone, eller vad säger ni?:)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha du får säkert mvg ;D

2009-10-09 @ 20:03:55
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0