Kass update,

Jag har inte haft tid att blogga på ett tag. Har varit lite hängig också, antar att det är mensen som är på g. Och jag HATAR mens. ´Äckligt, man får finn utbrott precis innan, och man blir mentalt instabil typ. Sjuk i huvet med andra ord. Nej jag har inte pms..
Förresten har sötaste Carro skaffat en blogg www.cuteloser.blogg.se , bra namn:D.
Jag känner mig väldigt upp och ner. Detta är kaos.

I lördags var jag och min snygging i stan hur som helst. Jag köpte en knallrosa bh, ballt. Och två par jeans, ett par svarta och ett par gråa. Men Carros moster ska sy om dem åt mig på torsdag tror jag. Till stuprör. Fast egentligen skulle jag behöva gå ner i vikt lite för att dom ska sitta snyggt. fan. Sen köpte jag ett vanligt svart linne också. Har inga bilder , sorry.

Detta blir typ världens längsta inlägg också. Näe, nu får jag allt skärpa mig.
Vill bara skriva, Förlåt älskling.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så cool är jag lix, och har blogg och allt (h)

2009-09-07 @ 22:08:38
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0