Piss & Puss

( Mitt sätt att göra hiss & diss på, )

* Folk som ljuger. Så omoget, snälla väx upp. Speciellt lögner som man ser rakt igenom.

* Alla bloggkrig, "vem dissar bäst" osv. Är man inte extremt trött på dramat mellan paow dessie och nu amanda? Sen att alla suger på att dissa...

* Läppstift. Kommer föralltid stå på piss-sidan. Läppstift är så äckligt. Läpppenna/rouge + läppglans, om man vill ha en annan färg. Annars tycker jag att vaselin är bäst. Det är bra för både ögonfransar och läppar!

* Läxor. Arbeten. Skolan. Natur.
Jag ska klara det. Nya tag imorgon.



* Converse! Så jäkla snyggt. Mina svarta låga converse är mitt liv, haha .

* Carro . Knäppare, underbarare människa finns inte!

* Damir, hästar fungerar som terapi, tro mig.

* Löshår med clips. Går att sätta i och ta ut precis som man känner för det. Lovely med långa lockar.
Synd att jag inte tog några bilder i fredags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åw, va söt du är.. :) <3

2009-09-20 @ 19:16:28
URL: http://cuteloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0