Lyckliga jag!

Den här födelsedagen är helt amazing! Jag är så nöjd och glad för alla presenter så det finns inte. Och för att få ha min fina familj, mina underbara vänner, och min fantastiska pojkvän. Känns lite halvtråkigt att jobba idag, men har jag tur så får jag sluta lite tidigare! När jag kommer hem så ska ni få se alla fina saker jag har fått. Guuud så mamma lurade mig! Hon sa att jag skulle bli besviken iår. Jag blev raka motsatsen kan jag lova;).


MASSOR AV PUSSAR TILL ER, vi hörs när jag är hemma!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin bild =)

Den tycker jag att du ska ha som profilbild på FB och i din Header på bloggen. Den är kanon!

Puss

2010-08-17 @ 12:32:23
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0