Visste ni att,

1. Jag älskar att göra ingenting.

2. Jag har en bok som jag skriver ner alla köp jag har tänkt göra.

3. När jag är stressad, är jag världens bitch.

4. Jag är vänsterhänt.

5. Jag har haft ångest sen jag var elva, på grund av vad en tant sa till mig.

6. Jag vill bli veterinär, eller ekonom.

7. Inget är så viktigt för mig som min familj är.

8. Jag har svårt för att umgås med flera människor på samma gång.

9. Det finns inte en dag i mitt liv som jag inte har skrattat.

10. Alltid när jag är med Carro så ligger vi på mitt köksgolv.

11. Jag älskar hallon, vinbär och körsbär.

12. Jag är 153 cm lång.

13. Jag har inte komplex över min längd.

14. Jag avskyr konflikter, men har jättesvårt för att hålla tyst om mina åsikter.

15. Jag är en extremt känslofylld person, andras känslor smittar lätt av sig på mig.

16. Det finns ingenting som skulle kunna få min och Carros vänskap att gå sönder.

17. Jag har konstant dåligt samvete för att jag aldrig hinner med mina vänner.

18. Just nu är jag kissinödig.

19. Om jag har bestämt mig för att jag ska göra en viss sak, och det inte blir av, så mår jag sjukt dåligt.

20. jag kan dansa magdans. ( Rulla magen, men what ever!)




Hur många kände ni till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0