Jag hatar gossip girl

Alltså såhär mycket har jag inte gråtit sen... någon dog typ? Alltså helt seriöst, man gör inte en serie först till världens bästa och sen förstör alltihop. Ska det aldrig mer bli Serena och Dan, så ska jag aldrig mer kolla på gossip girl. Fy. Fan. Först gjorde dom slut. Sen var allt bra, trodde jag. Jag grät sjuttioelva gånger idag. Nu ska jag ner och äta hemma hos Stefan, hans föräldrar tror väl att det är vi som har gjort slut eller något. Haha.
Nej men allvarligt talat, är det någon mer än jag som lever er in i saker mer än vad man borde?

Kommentarer
Postat av: karrååå,,

så himla bra! jag gör också det, gråter o gråter!



har du följt oc? annars är det ett annat tips om du vill gråta mycket och mer, HELT ENKELT BÄST äre :D

2010-02-11 @ 21:23:23
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: karrååå

klart det är värt! själv var(är) jag mer frustrerad över chuck and blairs relation och så!!! gah liksom.



men har du sett OC?

2010-02-12 @ 18:12:07
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0