Sov gott sötnosar!

Nu blir det godnatt för min del, eller i alla fall snart! Imorgon ska jag försöka att verkligen vara på hugget och få gjort mycket! Nu tål jag inte att ett prov till går dåligt.. Det är så inte jag, egentligen.

Pratade en stund med Jossan förut, och jag kände att jag verkligen har saknat henne! Vi ska försöka ta en promenad i veckan, hoppas det blir av.

Dessutom kom Carrococosnöt över till mig för att.. sy? Haha, hon är för go!

Bestämde mig för att mobilen från LG var snyggast, hur som helst.

Ladda för imorgon, PUSS !

Kommentarer
Postat av: sabina

gud va hemskt :( .. Jag har haft hamstrar sen jag börja skolan så har haft många men nu ska jag inte ha några mer x)

2010-02-07 @ 21:59:57
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0