Time passes by

Denna dagen har bestått av shopping! Jag har letat presenter till Isabel och Johanna. Nu råkade det bli så att det blev väldigt lika presenter, men dom får skylla sig själva att dom är tvillingar (hehe).
Jag ska tvinga pappa att åka och handla något fint presentpapper sen också. Hmm.. Om jag skalar potatis så går det nog..

Dessutom så har jag min trevliga-vecka nu. Och jag har exploderat femtioelva gånger idag, utan överdrifter. Till och med jag kan vara en bitch, hehe. Fråga Jennifer stackarn.. Hon hade inga cigg med sig hem till mig igår, och hon skulle sova hos mig. Alltså ni fattar inte hur jobbig en rökare utan cigg kan vara..! Jag ville slå något i huvudet på henne nästan. 


Nu ska jag plocka undan och skala potatis, fjäskfjäskfjäsk;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0