11 månader ♥

Idag har vi varit tillsammans i elva månader. Tiden har rusat iväg och snart är det ett år, jag älskar dig.

Du är inte bara min pojkvän, utan min bästa vän också.
Det finns ingenting jag inte skulle kunna säga till dig,
med dig är jag tryggast i hela världen.
Så länge du finns där, så vet jag att jag klarar vad som helst.
Vi hör ihop, på ett sätt som inte går att förklara,
det går bara att känna.
Man måste uppleva kärlek för att förstå den,
det betyder att vi har lång väg kvar.
Jag har alltid hatat att tänka framåt,
för man vet aldrig vart vägen leder.
Men jag vet att så länge du finns här,
så spelar det ingen roll.
 

Kommentarer
Postat av: karrååååå

åh, grattis :)

2010-01-13 @ 14:58:59
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: sabina

grattis !! <3

2010-01-13 @ 15:48:53
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

älskling :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

jag älskar dig med, och jag känner precis likadant<333

2010-01-13 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0