Mjöl som torrschampo?

Ja nu ska ni allt få höra! Jag har läst på olika ställen om folk som använder potatismjöl istället för torrschampo. Och idag så testade jag själv. Vet ni vad? Det funkade! Det ger precis samma effekt.
Dock bör man vara blond för att det inte ska se grått och konstigt ut skulle jag tro. Men tänk vad mycket billigare om man kan använda potatismjöl istället?
Jag har problem med mitt hår som blir fett efter bara en dag. Och jag tröttnade på att duscha hela tiden. Så jag började med torrschampo för ett tag sen, problemet var bara att man är tvungen att köpa en ny flaska hur ofta som helst. Och det problemet slipper man med potatismjöl!
Potatismjöl luktar inget heller och det finns ju alltid hemma.




Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Samma här :/ Har kompisar som fått betala flera tusen i tullavgift!

2010-01-27 @ 18:46:54
URL: http://fannystaaf.se
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Yes, mina ögonfransar hade dött utan det! :O haha

2010-01-27 @ 19:02:59
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0