Storshoppat..?

Idag har jag shoppat en del saker. Saker som jag VERKLIGEN behövde! Tack pappa och mamma ♥.





Jeanstights. Självklart snyggare på. Ni vet mina fotoskills..

Ansiktsmask, hårnålar, trosor.

Favoritmascaran! Ska skriva om denna!

Nagelstärkare, glasfil, färgglada mini-filar! Ska recensera nagelstärkaren när jag har testat den också.

7 par tights/strumpbyxor. Nu klarar jag hösten!

Matchande sminkväska + necessär.


Sist men inte minst, VÄSKAN!

Och några saker till min fis. Han bjöd mig trots allt på bio, mat och godis i lördags.

T-shirt + kallingar. Fast jag vet inte vad han tycker..

Nu ska jag hänga in allt i garderoben osv..! Sedan blir den en ridtur med Carro på hennes Braveheart, om jag orkar gå på mina fossingar.



Kommentarer
Postat av: mathilda

mumms :)

2010-07-07 @ 15:40:56
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: karrååå goa fredda

fan den tröjan va skitsnygg till pojken din!:D

2010-07-07 @ 19:16:18
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0