No curls ?

Mitt hår en dag efter jag har duschat. Tror det blir dag 8 med balsammetoden. Inga lockar någonstans, bara lite mongo- vågor..

Dock måste jag säga att håret känns starkare, och ser väldigt glansigt ut. Mamma tycker att mitt hår har blivit mörkare och mer åt det "röda" hållet. Konstigt i så fall..

Denna bilden är från samma dag, men efter att jag har blött ner håret och kramat upp lite balsam i det.


Har tyvärr ingen bild på hela håret. Men som ni ser blev det betydligt lockigare. Jag ska ge mig ut och leta efter ett mousse / en gele om ett tag tänkte jag. Ett som är godkänt enligt balsammetoden alltså.

Om det är någon som är sugen på att börja med balsammetoden, så kan ni gå in på www.lockig.se och läsa masssooor om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0