07.12, ja jag är vaken!

Jag kan verkligen inte sova länge nu för tiden! Men det kan min pojkvän, stackarn. Han har jätteont i halsen också, så han håller på och småvaknar.

Idag mina vänner, så ska jag faktiskt testa någonting nytt, - konditionsträning! (Ifall snuvan släpper..) Jag hittade ett program för hur man ska få upp konditionen i topphälsa, så jag tänker testa. Idag ska jag börja med att gå snabbt en minut, jogga långsamt 1 minut. Och upprepa det tio gånger.

Sedan blir det antagligen lite tråkigt plugg, jag ska verkligen tvinga mig själv! Jag ligger, pinsamt nog, tio sidor efter i matten!


Gammal bild, och rätt så skabbigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0