Helst av allt..?

Helst av allt så vill jag att världen ska vara ljus. Lite varmare. Mängder av mer kärlek. Och inga break-ups. Jag mår dåligt när folk gör slut och jag önskar att kärlek kunde vara något evigt och inget tillfälligt. Jag skulle också vilja att jag hade en brunn som man kunde pumpa cocacola ur. Och att vi åkte häst och vagn / red istället för körde bil. Det skulle vara helt okej ifall alla som hette Natalie föddes med en superhjärna och hade lätt för sig, eller slapp gå i skolan. Och att dygnet var 48 timmar långt, att man bara behövde sova fyra timmar. Sen så skulle det vara bra ifall man hade föräldrar som lät en sova hos sin pojkvän på vardagar också. Och ifall det var FÖRBJUDET med redovisningar. Ifall ingen dog och ingen svalt. Och ifall allt var grönt och fint:).  Att det inte fanns någonting som hette ångest och att man inte kunde ha kramp i hjärtat.

Jag älskar min snuttplutt, (haha), och jag saknar honom.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0