"När jag blir stor..."

Gulliga var vi allt när vi var små. När vi trodde på allt de vuxna sa till oss. När vi trodde på att vi var begåvade, och skulle kunna nå exakt dit vi ville. Rätt så söta var vi också, när vi trodde att det värsta som kunde hända var att favoritdockan gick sönder, eller att vuxna skällde.

Igår hade jag en underbar dag i stallet med Daisy. Jag älskar verkligen hela familjen sandgren från djupet av mitt hjärta:). Jag kan aldrig sluta skratta när jag är i det huset! Igår jagade jag Damir i en timma i hagen. Daisy åkte ner till ridhuset för att en tjej skulle provrida Dandy. Konstigt nog blev hon avslängd, och det blev nästan jag med. Damir har inte riktigt fattat att han är gammal. Han tror fortfarande att han är som vilken treåring som helst. Och så är han livrädd för Daisy när hon leker gris... Hehe.

På kvällen igår så blev jag svinsur för att jag inte fick sova hos Stefan. Så jag satte mig och pluggade..? :S

Idag har jag gått fem km. Och ätit godis.


Så har mitt liv sett ut. Och jag vet att ni älskar mina strukturerade, perfekta, intressanta, normala inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0