Nattis testar

Borde göra det till en ny kategori..

Märket är KMS, och det är en slags spray. Man använder den för att få lockigare hår om man redan har självfall. Fick låna den idag av min söta bästis. Och såhär blev resultatet:

Korkskruvar

Mina naturliga lockar framhävdes mer.

Jag tycker
Jag får precis lika bra resultat med mousse. MEN, med mousse känns håret stelt, äckligt och fett. Plus att man inte kan dra handen igenom det, utan att förstöra lockarna. Och denna sprayen gjorde inte håret  stelt över huvud taget! Fortfarande lika mjukt att ta i. Jag ska absolut köpa denna så fort jag får pengar till det. Jättehärligt att få fint hår med bara några sprut. Enkelt och bra!
Tror att ni med rakt hår får lite vågor/ruffs om ni använder denna, men det kan också vara fint.

4/5 . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0