No way.


* Fult fult och återigen fult.
Ärren syns, och man blir aldrig av med dem. Operationerna kan gå snett!

* Fejkat. Jag hade känt mig som en riktig fejk. Som om jag ljög för alla som uppskattade mitt utseende. Eftersom att det inte är så man ser ut egentlgen.

*Jag har självkänsla. Inte världens bästa självfortroende, men jag skulle aldrig nedvärdera mig själv så. Vi duger som vi är, ingen är perfekt.

* Man blir bara mer och mer missnöjd. När man märker att man kan "förbättra" något, så fortsätter man och försöker ändra alla sina fel och brister. Vi har sett exempel på ett antal kändisar .

* Slöseri med pengar. Fatta hur mycket annat roligt man kan göra för pengarna istället för att spendera dem på att ändra sig själv . 

* Är man nu "ful" ska man vara väldigt lycklig om någon kan älska en ändåså. För då vet man att det finns viktigare saker än det som ögonen ser. Man ska inte försöka ändra sig och bli någon annan.

Några åsikter om detta?  Tycker ni att det är okej?
Jag stör mig egentligen inte på dom som opererar sig, jag menar barar att jag själv aldrig skulle göra det. 

Kommentarer
Postat av: sabina

håller med dig ! skulle aldrig operara mig ..

2009-08-26 @ 19:45:54
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag skulle kunna operera mej om de var ngt fel på mej, typ operera ut blindtarmen lr ngt. men inte för att göra mej snygg :O Man ska vara glad att man lever och ser ut som man gör. om hela världen var snygga och bra sjförtroende så skulle typ alla vara players, å äkta kärlek skulle säkert inte funnits :O

Men jag skulle aldrig klarat av att operera mej för ngt sånt. så håller med dej kusin ! <3

2009-08-27 @ 14:27:26
URL: http://psbd.blogg.se/
Postat av: ännabanänna ;D

Bra åsikter Natta!

2009-08-29 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0