Jenny, Anonym, whatever!

Jag tror inte på GI -metoden. JAG tror inte på den. Därför avråder jag folk, om du tror att morfin är fel för din vän kanske du avråder honom. Men han kanske ligger på sjukhus och läkaren säger att han behöver det. Okej, långsökt men förstår du vad jag försöker komma fram till? Det är OLIKA för OLIKA människor. Har man ett svagt hjärta, högt blodtryck och mycket fett så att säga i blodet, så tror jag inte att det kan vara bra att skippa frukt & grönt och slurpa i sig grädde. För man kalkar igen blodkärlen. GI- metoden är säkerligen den bästa metoden för att snabbt gå ner i vikt, men jag tror att det kan vara farligt för många personer.
 Det är min åsikt, och i mina öron låter det logiskt. Du kan anse något annat utan att hoppa på mig, speciellt att göra det anonymt. Men jag gissar att du inte är så gammal. Annars blir jag rädd. Jag menar, hur mogen är man om man kallar någon mongolid..?


Sen en liten grej, hjärnan behöver kolhydrater och INGENTING annat för att fungera! Den klarar sig inte alls bra utan kolhydrater. Googla det en gång ifall du tycker att jag är en opålitlig källa;)

Kommentarer
Postat av: nilla

sv: där jag läst om de står de att de är för gymnasieelever osv. men jag vet ju inte om de verkligen stämmer, men de märker vi :)

2009-12-29 @ 20:37:09
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0