Knark. Droger.

Det är sjukt. Så jäkla sjukt att jag mår illa över det.
Det är tusen gånger enklare att räkna upp de på min skola som inte har testat, i jämförelse med att räkna upp de som har testat.
Och helt ärligt tror jag inte att min skola är mycket värre än någon annan. Och det gör mig rädd.
Jag vet, och tror till 100% på mig själv. Jag skulle aldrig någonsin, medvetet testa en drog. Även om det "bara" är spice. Även om det inte ens kommer hända något. Aldrig.
De som testar är omogna, och väldigt, väldigt korkade. Människor som inte vet något om livet.
Visste ni att en knarkare väljer knarket före sin familj?
Det finns de som har mördat sina föräldrar, bara för pengars skull. Pengar till knark.
Jag har sett det gå utför för personer. Personer jag älskat. Jag har stått och sett på, sett allting bara försvinna. Vissa klarar att ta sig upp igen. Men det är en på miljonen, om ens det. Och vill ni veta vad det värsta är?
Det finns ingenting man kan göra.
Det finns ingenting man kan säga.
Det finns inga ord som träffar, för kroppen, hjärnan och alla känslor är bedövade. Berövade.
Man kan bara hoppas.
Det är synd att så många, är så korkade.
Kan man inte stå upp för sig själv. Så borde man ändå kunna stå upp för de man älskar. Alla borde klara av att säga nej, med tanke på hur illa man gör de som bryr sig.
Synd att så många människor saknar karaktär.

Jag menar inget personangrepp på någon. Utan jag måste bara få släppa ut lite. För jag är rädd. Jag är så jävla rädd. Jag är rädd för den värld jag lever i. Jag är rädd för att jag inte vet hur många underbara människor jag kommer förlora. Jag är rädd, för att det inte finns någonting annat att göra, än att se på.

Kommentarer
Postat av: Kusin Jessie

Jag håller med dej till 100% kusin.

Knark är hemskt! Jag tror inte många förstår egentligen vad det gör med en människa och mot de runt omkring. Vi vet ju som har haft det så nära inpå våra liv. Tur att vi ialla fall har varann!

Ställer alltid upp på min familj!!<33

2009-12-20 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0