Västtrafik suger!

Är det någon mer än jag, som är extremt trött på västtrafik? Annars kan ni få lite anledningar så att ni kan börja hålla med mig.

 - DE NYA BUSSKORTEN. "a big no-no!" Allvarligt talat, blev det inte sjukt mycket dyrare att åka buss helt plötsligt? Det blev det för mig i alla fall. Och som att den där "potten" spelar någon roll egentligen.

- TIDERNA. Bussarna håller aldrig sina tider. Och ibland kommer dom inte ens! Då får man stå och vänta i en halvtimma till, och så kommer man sent till skolan.

- CHAUFFÖRERNA. Inte alla, men många är väldigt griniga hela tiden.

- FÄRRE BUSSAR. Just nu går det färre bussar än förut också. Förr kunde jag åka hem från stallet ( i ryd ) och betala med skolkortet precis som vanligt. Idag var jag tvungen att ringa för att boka en "taxi" och då kostar det 30 kronor, istället för att åka gratis.

Någon som vet vad jag pratar om?

Kommentarer
Postat av: Stefan från din iPod ^^

Haha, visst funkar de ganska bra ändå? :* <3

2010-01-18 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0 RSS 2.0